sltnnnbky evi sürekli havalandır çok sıcak ortamda tutma benim bebeğimde de çok oldu gözlerine kadar kulaklarına kadar isilik oldu cildiyeye götürdüm anne hormonlarından oluyomuş 3 aya kadar kendiliğinden geçer dedi şuan bebeğim 2,5 aylık az da olsa hayla var hergün yıkayın bebeğinizi nemlendirin cildiye bize krem verdi onu kullandık günde bikere azalmıştı sonra kullanmayı bıraktım kendiliğinden geçiyo