Kızlar merhaba, 1 aylık bebeğim 5 kg bez olarak sleepy ve molfix denedim sızdırıyor. 3 numara kullandım 2 sıkıyor gibi geldi. Acaba büyük mü geliyor bilemedim. Sizler kaç nımara ve hangi öarka kullanıyorsunuz her gece mevresim değişiyorum artık bıktım şu bezlerden vallahi😩