Arkadaşlar merhaba benim 10 Mayıs’ta ilişkim oldu tamamen eşim yaptı yani ayın 13 Mayıs’ında ise şiddetli bir karın ağrısı yaşadım doktora gittik gece acile gittim orada kan değerlerime baktılar hamile olabilecegimi de düşündüler ayrıca gaz sancısı da olabilir diye de düşündüler
Benden kan testi istedi Hcgyede bakmak icin ama kanda negatif cikti o deger birde soyle dusunuyorum 3gun önce ovulasyon oldu belki ondan çıkmamış olabilir gebelik varsada gorunmez diye düşünüyorum doktor ilacta verdi rontgende gaz gorundu simdi ben ilaci icsemmi sonradan kandaki negatif hamilelik degeri pozitif olur mu 15 gün beklesem yoksa kesin hamile degil miyim ilaci kullansam mi adetime 5 gun var ama benim sağ kasigimda batma var belime dogru ben arada kaldim ne yapacagim hamile miyim degil miyim ilacini icsem mi tekrar test icin mi beklesem