nihaltepe benim bebeğimde aynı şekilde oldu belirli aralıklarla 3 kez yaşadık artık sonuncusu daha çok ağlamıştı ve ambulans çağırdık durumunu kontrol ettiler onlar gelince sakinleşmişti zaten gözlerinde dalma , titreme yoksa ağlaması geçtikten sonra normal davranıyorsa bişey yok muhtemelen gaz sancısı demişti . Tabi diş sancısı da olabilir 10 dakika falan kesintisiz ağlamıştı sizin anlattığınız gibi