Enlsr 3 5 aylikken yapiyolar diyorsunuz bana, yukarida da 15 gunluk bebeğe aşılımiydi diye soruyorsunuz🙄 saka mısınız nesiniz ben size demişim zaten 15 gunluk bebrge aşi yapilmiyor diye sizde bana diyorsunuz 3 5 aylikken yapiliyor diye ee o zaman niye soruyorsunuz aşılı miydi diye ya sabir 🙄🤦🏻♀️