melisamelis emekleme olmadan direkt yürüyebilir. Benim oğlum 4. Aydan sonra yuvarlanarak oyuncaklara ulaşıyordu çok keyifliydi izlemesi 🤣🤣🤣 7. aya doğru popoyu havaya alıp kafasını yere dayayıp kendini ittirdi. Yuvarlanmaya devam da etti. Biz emekler diye bekliyoken 8. Ayda sıralamaya başladı. Yuvarlanmaya ara ara devam etti. 10. Ayın sonunda yürüdü. Yaşına girince de yuvarlanarak ulaşmakta nerdeyse vazgeçti. 18 aylık çok nadir yapıyor 🙃 tostik bir toslumbağa olarak yuvarlanmaya ulaşamadıkça sinirlenip “dıgıllıgıllı” diye söylenmesi ulaşıncaki mutluluğunu görmek keyifliydi 😅