ozoipkberl slinge takıyosun uyuyo, yolda uyuyo, meme/mama veriyosun uyuyo…. Bacım en rahat dönemi çık gitsin. Ben 13 aylık cadımla 10saatlik yok gidicem nasıl gidicem onu düşünüyorum şimdiden 😀 eskiden ne güzeldi duruyordu yürümeye başladıktan sonra kudurdu 😀