Kızlar doğduktan 5 gün sonra kontrole gittik 3500 doğmuştu oğlum sonra ödemi gidince 3300 e düştü doktor kontrölünde bugun tekrardan çağırdı doktorum şuan 20 günlük ve 4100 olmuş sizin nasıl kilolar bana fazla almış gibi geldi bide sürekli emmek istiyor sağımda yapıyorum ekstra yoruldum 🥲 ekstra ben uyuduktan sonra sağsığımı biberonada koyuyorum kv ordanda emdiriyo ben yatrken ağzı hiç boş durmuyo bu çocugun 😱 sizde durumlar ne