Mom_87 Arkadaşlar weewell eski tip termometre kullanıyordum ama doğru mu ölçüyor asla emin olamıyorum, her seferinde başka çıkıyor. O yüzden başka bir tane daha edineceğim. Kullandığınız ve memnun olduğunuz sağlam bir ateşölçer önerir misiniz?
alhn23 Mom_87 bence en cok yercih edeceginiz hastanenin ateş olcerini alın çünkü evde ornegin 38 cıkıyor orda 37 bucuk mudale etmiyorlar bazen atesi normal diye ek olarakta başka marka
GezginPaNDa Mom_87 Ben doktora sorduğumda kulaktan tavsiye etmişti ama uyurken falan Rahat ölçmek için alından aldım
Mom_87 alhn23 hastaneninkini bilmiyorum, şehir Hastanesi’ne gidiyoruz genelde. Evde 38.1 ölçtüm, hastanede 38.7 çıktı. Arada yarım dereceden fazla fark var. O yüzden tedirgin oldum
alhn23 Mom_87 uani evet malesef bu sorunu biz aileler yasıyoruz bende evde olcuyorum 38 hastanede 37 bucuk mesafede yakın yani düştü desem evdekini getirin mutlaka hastaneye her gittiginizde islalah yaşamayın tabi ama temkin iyidir gittiginizde bakın markaya ben artk öyle yapacam mecbur ev ates olcer dolu ama hastane elindekini önemsiyor
Mom_87 GezginPaNDa evet kulaktan tavsiye ediyorlar genelde ama ben de kullanım rahatlığını merak ettim…
kizannesi4 Nexus kullanıyorum uzun zamandır gayet güvenilir. İyiki almışım dediğim. Ben alından ölçüyorum aynı yerden ölçüm yapmak daha güvenilir olduğunu biliyorum ama isterseniz 2 taraflı kullanabiliyorsunuz kulaktan da🤍
Mom_87 alhn23 bir sonraki gitmemde bakacağım mutlaka. Bikaç kere kendi ateş ölçerimi götürdüm hastaneye ama gerek olmamıştı
accountant Mom_87 ben braun için şikayet bar sanmıştım ben biraz takıntılıyım ateş ölçeceksem 3 cihazla ölçüyorum 😂 önce alından sonra koltuk altından basit Çubuklu olanlarla sonra braunla. Bir kere alından 38.4 ölçtüm koşa koşa doktora götürdüm doktor orda ölçtü çocuğun ateşi yokmuş sonra hemen braun aldım 😂😂