Kızlar henüz 23 günlük ve sütüm yok denecek kadar az ilk etapta taşıyordu bile bı sağım yapıyordum 120 ml çıkıyordu sonrasında hasta oldum çok kötü virüs kapmisim biyerden antibiyotik vs başlamak durumunda kaldı doktor sonra hepten azaldı 90 ml anca çıkıyor sürekli emziriyorum malt içiyorum su içiyorum neredeyse 2 litre ama yok cigaltamiyorum bı turlu Mama karşıtı değilim ama çok da erken böyle giderse büyüdükçe hiç yetmicek ilk oğlumda hiç böyle olmamıştı valla çok üzülüyorum varmı bana tavsiyeleriniz 🙏