Hanımlar bebeğim 5 ay 25 günlük ve bir süredir diş sancısı çekiyoruz. Sebepsiz ağlamalar herşeyi ağzına götürmeler salya artışı ve üç gündür de ishaliz. 
Bakar mısınız diş varmı şişlik sanki var gibi bilemedim. Birde biz bu ishale ne yapacaz çocuk üç gündür uyumuyor rahatsız hissediyor belliki😟