znmte1 surekli forumda bu muhabbet dönüyor, art arda yapanlar keşke arası olsaydı cok Zor diyor, arayi cok bırakanlar keske pes pese yapsaydım hic anlaşamıyorlar diyor 1 tane yapanlar kardesi de olsaydı keske diyor 2 tane yapanlar 1 tanede kalsaydım diyor. Yazık 3-4 tane olanlar hic yazacak vakit bile bulamıyor😂