Biz de 15 aylığız azaldı ama daha geçmedi. 3 ayda bir kontrole gidiyoruz. Kamera ile burnundan içerisine bakıyorlar. 2 yaşına kadar geçiyormuş. Büyüdükçe azalıyor çok şükür. Çok hareket ettiğinde, heyecanlandığında hırıltı sesi artıyor. Mamayı ya da memeyi azar azar içebiliyordu. Ek gıda süreci de biraz yavaş ilerledi bizim. Öğürmeler ve öksürmeler oldu. Kendisi korktu bir süre yemedi. Şimdi çorbaları severek içiyor ama yemeklere daha geçemedik.