Acill bunu yaşayanlar beni aydınlatsın lütfen 🚨 3 ay önce sezeryan oldum belım kopacak gıbı agrıyor dogrulamıyorum her gecen gun kötüye gıdyo doktor röntgende bır sey göremedi hormonsal dıyo dizlerimden eğilemiyorum bi doğum yaptık fosile döndük daha 28 yaşındayım nolcak böyle :(((