Duam Antibiyotik kullanıyorum zaten canım sezaryen sonrası doktor vermişti parol ve antibiyotik. Ona rağmen böyle yani.. Senin bebeğin kaç günde atlattı Peki canım ? Benim 3 gün oldu hastaneden çıkalı henüz bir defa tek ağladı o da ben zorla ağlattım yani sürekli uyku hali var seninki de öyle miydi ???😢