glsmbrnl annemin vardı o kadar hastaneye gitmesine rağmen mideni usutmussun deyip eve gönderdiler kusuyordu ve çok karın ağrısı vardı. Bunyuzden düşük yaptı. Eonra yine hamile kaldı. Düzgün bir doktora denk geldi de ultrason çekti orda çıktı bu sefer doğumdan sonra da bebek küçük diye ameliyat istemedi ama sonra aniden fenalaştı kötü oldu sevk edildi taş kanallara düşüp iltihap yapmış kötü olmuştu yani demem o ki ameliyatı kolay ve bekledikçe daha kötü oluyor. Korkulacak bişey yok geçmiş olsun