dogacam biraz daha büyüdükten sonra banyo yaptıracağınız zaman sabahtan zeytinyağı sürün. Ama korkmayın benim bebeğimin bile saçı çıktıysa her bebeğin çıkar 😂 2 tel saçla doğdu ilk 3 4 ay onlarda döküldü kabak kafa kaldı hiç saçı yoktu sonra 8 9 aylık olunca zeytinyağı sürmeye başladım şuan 17 aylık neredeyse at kuyruğu yapılacak kadar uzadı