amnehmza malesef oluyor ama benimkiler hiç durmuyor sürekli küçük ablasının yanına gidiyor, büyük kardeşini kaşla göz arasında öpüyor. Yani hep yan yana olmak istiyorlar heleki birbirinize yaklaşmayin diye uyarınca daha tatlı geliyor sanırım 😀 ikiside hasta olur ikisini de aynı anda götürürüz bizde durum böyle