Merhaba bebeğim 2,5 yaşında öncesinde sağlık sorunlarından dolayı yapılmadı , 3 gün önce yapıldı doktor karton bardak konulmasını tavsiye etti , 2. Gün sargıyı çıkardık ve doktorun söylediği kremleri sürmeye devam ettik . Sorum şu bu bardak ne kadar süre koymaya devam ediliyor acaba ve banyo için sizler nasıl tavsiye aldınız , bizim şu an doktorumuza ulaşma şansımız yok