k_dmr41 ben de bu durumdan çok korkuyordum ve memeye tamamen döneriz diye 30 gün süt kaşığı kullandım çok zordu.
Sonrasında philips avent 1 nolu başlıkla başladık biberona. Hala canı isterse meme, isterse biberon şeklinde ilerleyebiliyoruz.
Hızlı akışlı olmaması önemli diye biliyorum meme reddinde. Süt kaşığı da çok gaz yapıyormuş bırakınca anladım