gzd_nhr Hep_oyle_olur_zaten siveno kullanıyorum ama kaka lekesini çıkarmıyor bilginiz olsun :) onun dışında kusmuk çiş vs çıkarıyor
Hep_oyle_olur_zaten mucizeminnosum zorlu lekeleri zaten normal deterjanlar da cikarmiyo da en azından ufak tefek hafif lekeleri çıkarsın istiyorum. Kendi kiyafetlerimiz için de kullanmak istiyorum sadece çocuk için degil
gzd_nhr Hep_oyle_olur_zaten lekeleri çıkarmıyor canım kızımın kıyafetine salçalı makarna düşürmüştüm leke aynı duruyordu ama bikaç yıkama sonrası çıktı.
mucizeminnosum Hep_oyle_olur_zaten aslında leke kuru değilse çıkabiliyo ben leke olunca hemen suya tutuyorum hatta deterjandan biraz döküp çitilenirse çıkma ihtimali olur ama kurursa çıkmayabiliyo işte
Hep_oyle_olur_zaten gzd_nhr anladım birkaç marka araştırdım ama emin olamadım siveno ve obirnatural kullandım ama siveno leke çıkarmada çok iyi değil obirnatural daha gibi