uakbn0_0 3 tekerlekli bisiklet alıcaz oğluma ancak ikisinin arasında kaldım özellik olarak pek bilmiyorum kullanan varsa yazabilir mi? oğlum uyusa içinde yatma şansı var mı biraz da olsa Ya da başka önerisi olan ?
ipeksiiimom uakbn0_0 kalite olarak bence kesinlikle globber. Ben sunny baby almıştım kızıma genel olarak cok beğendim ama oturma kısmı küçük geldi bana
aslanmomy uakbn0_0 bizde Globber var 3 farklı sürüş modeli oluyor çok memnunuz yatırma pozisyonu yok arabada
ggrqnitt uakbn0_0 bende baybytoys var memnunum. Hayat pahalı bebeğim içinde mutluydu başka modelde bu kadar mutlu olmadı şimdi keyifle sürüyor . Katlanan pratik ve hafif model . Biraz büyüsün scooterı var zaten onu sürer o yüzden o kadar para vermeyi düşünmedim.
ggrqnitt uakbn0_0 maalesef tek eksi yönü arkaya yatmıyor .aslında yatsa da bana pek konforlu gelmiyor. Kısa mesafe de iş görür
Ckudll uakbn0_0 1 yaş doğum günü hediyesi olarak aldık globber’ı. 4 yaşında halâ aktif kullanıyoruz. Bundan sonra bebek arabasına binmedi oğlum doğru düzgün. Biz oldukça memnunuz. Yatmıyor ama tabii :)
meryemmb Ben kraft nova deluxe kullanıyorum aşırı memnunun katlanabilir olması da harika tavsiye ederim