2.5 aylık bebeğim var şimdiye kadar sadece anne sütü verdim. İlk başlarda göğüslerim gece taş gibi olurdu. Yatağa sızardı akardı. Ama 2 haftadır yumuşadı yatağa tişörte akma olmuyor artık. Muallakta kaldım ya düzenemi girdi acaba. Göğüsler terbiye olur diye bi muhabbet vardı. Sıkınca süt geliyor ama eskisi kadar sertleşmiyor artık. Böylemi oluyor emziren anneler? Yoksa sütümmü azaldı