kızlar kızım bir yaşını geçeli bir ay oldu ama saçları hala yenidoğan saçı gibi. oğlumun bir yaşındaki saçlarına bakıyorum baya varmış ve uzunmuş neden kızımınkiler çıkmıyor çok üzülüyorum 😄 bir sürü toka aldım artık ben takmaya başladım 😄 var mı bir öneriniz nasıl uzar bu saçlar