Urassmom34 gull33 Samiraa bana arkadaşım regl oldum dediğimde sen sık emzirmiyorsun o zaman dedi moralim bozulmuştu 50. Gün falan oldum ben de
kuzumkuzumkuzum asena3265 o zaman bende adet gördüm kontrolüme daha vardı gitmedim bende sırf bunun için İnşAllaj düzenli adet görürüz heralde adetin devam etmesi güzel bir şey diye düşünüyorum
asena3265 kuzumkuzumkuzum güzel tabi ki hormonlar düzene giriyor bence.Adet olmayınca aşırı terliyorum rahatsız ediyor bu beni