cakebabe acemiannegeldi benim de 4 gün gecikti bu ay 2 gün önce oldum şükür ertesi gün hapı kullanmıştım bir de geçen ay da 9 gün gecikmişti bi kaç aydır hava değişimi etkiledi bence herkesi
acemiannegeldi Birkullanici hahaha dikkat ediyorum ama bilemedim 🤣 yırtık dondan çıkar gibi çıkabilir 🤣
mihrainciannesi Benim 2 gün gecikti 🥲çok endişeleniyorum hamileysem diye .geçen ay 5 gün erken olmuştum adeti İnsallah döngüm degişiyordur
acemiannegeldi mihrainciannesi ben de baktım genelde 20 sinden sonra olmuşum hep geçen ay 15 inde olmuşum büyük ihtimal yine 20sinden sonra olacağım umarım inşaAllah 🥲🥲
Nurcanben acemiannegeldi bugün 6. Gün gecikmesi yaşıyorum iki kere test yaptım negatif korunuyorsanız sizinde negatif çıkar bende gecikmemi de mevsim geçişine bağladım
busbus33 acemiannegeldi benim 5 gün var daha ama kızıma hamileliğimdeki gibi göğüs ağrım oldu koku hassasiyeti de var 1 haftadır kızımı da 2 gün önce test yapıp öğrenmiştim çok korkuyorum kızım 16 aylık😭yarın test alıcam belki öbür gün yaparım
acemiannegeldi busbus33 Ay senin kızın daha küçükmüş ya. Valla böyle diyoruz Allah’ın gücüne gitmesin de maddi manevi yoruluyoruz Rabbim isteyene versin 😢 varsa da sağlık sıhatle gelsin
acemiannegeldi Birkullanici olmadım bacııım olmadım yarın test alacağım bakalım başımıza neler gelecek 🤣🤣 hayırlısı olsun varsa da sağlıkla gelsin en büyük duam 🥹
anne232 acemiannegeldi Bence tam zamanı yapmayı düşünürsem bu zamanlarda yapardım 3 yaşta yarım gün krese verirdim aralarında çok yaş olunca aynı olmuyor kardeşiyle büyüsün isterdim
acemiannegeldi anne232 Ya aslında öyle de kızımı ihmal ederim korkusu da var onu öyle çok seviyorum ki düşündükçe bile ağlayasım geliyo😢😢
anne232 acemiannegeldi O zaman kardeş hiç düşünmemelisin digeride sizin evladınız olacak sürekli dengeyi bulmak gerekiyor kardeş kavgaları da oluyor