flowersssss bilemem ama yemi ,otu kendiniz ekmeyecekseniz kendiniz yetistirmeyecekseniz masraflı işler ,fakat çok hayvan alınır sütü yağı satılır onlarla kazanç elde edilir gider geliri kapatır bilemem,iki yıl pek bir kar beklenilmes bence sonra bebeler doğup büyüyünce artınca Kara geçebilir diye düşünüyorum. üç beş hayvandwn pek kar olmuyor bence. Ve hayvanlara hastalık bulaşıyor şap,dabak gibi. Hatta bilerek bulastirdiklarini biledusunuyorum yapayetkonulari var inekler havayı kirletiyormus konuları filan bilerek hayvanlar yok ediliyor fikrimce. Yani ben olsam bu dönem hayvan yetiştirme işine, evimi satıp girmem. Tabi bn bu işi yapmıyorum bunlar fikirlerim