naxcan 2 gün önce aşı olduk bebeğim huzursuz sadece 30 dk uyuyor gündüz uyanıyor ağlıyor devamlı kucak istiyor of yoruldum tek benim böyle
glsm37 Benim bebeğimde iki aylık daha aşı yapmadım ama bu günlerde çok huzursuz böyle olan var mı acaba merak ediyorum
busrazeydd glsm37 benim bebeğimde öyle gündüz cok uyanık kalıyor meme veriyorum ağlamalar vs vs zorla sut veriyorum resmen 2 haftadır boyleyiz
pudu İkinci ayda atak var atak haftasına girmiş olabilir bol bol kucak ataklari sancısız atlatmanın en iyi yolu bence çok huzursuzlanırsa ılık bir duşta yaptırabilirsiniz daha uzun uyuyur birlikte yatın siz yanında olursanız da daha uzun uyur