sjhdje bende aynı şeyden muzdaribim. Bebeğimi emziremedim mama yedi. Ama 1.5 ay falan sağarak vermiştim az da olsa. Ama hala göğüslerimde koltuk altıma doğru sızlama ağrı tarzı oluyor. Bende kontrol ettim elimle şişlik vs yok ama sızlama da insanı tedirign ediyor. Bebeğim 6 aylık oldu 4 ay falan geçti aslında aradan ama hala sızlama var ama sıktığımda falan süt yok pek sütüm gelmemişti zaten