elifbd Merhaba hanımlar henüz doktorla görüşmedim ama çok heves ettim nedense bebeğimin kulağını deldirmek istesem önereceğiniz hastane veya eczane var mı?
emineaae elifbd ya ben kızım olursa aklı erene kadar kesinlikle deldirmeyi düşünmüyorum,Mesala benim bütün küpe çeşitlerine alerjim var (altın,gümüş,çelik vs )ya onunda varsa diye deldiremem .kendi fikrimi söylüyorum bence gerek yok çok acıyor yani
boncuk_29 elifbd bence çocuğunuzun aklı erdikten sonra birlikte karar verin onun bedenine sırf siz istiyorsunuz diye zarar vermeyin
Asyaveannesi04 elifbd Neden onun bedeni hakkında siz karar veresiniz ki bence bekleyin benimde deldirmişler asla ve asla kapanmadı kime sordunuz diyorum ee her kızın vardı diyorlar yav ne alaka. Kızım 4.5 yaşında kendi isteyene kadar deldirmeyeceğim
elifbd emineaae fikriniz için teşekkürler reaksiyon gösterip göstermeyeceğini tabi ki bilmiyoruz. Doktoru ile görüştükten sonra karar vereceğim.
elifbd boncuk_29 kulak deldirmek zarar vermek mi? Bi anne çocuğuna zarar mı verir? Fikriniz için teşekkürler
elifbd Asyaveannesi04 herkesin kendi fikri tabi ki. Kimse çocuğuna zarar büyüdükçe herşey çok daha zorlaşıyor.
boncuk_29 elifbd kulağını ömür boyu delmiş olacaksınız buda tabiki bir zarar bir küpe uğruna canı yanacak bebişin onun fikri alınmadan yapılmamalı kendi bedeni kendi kulağı sonuçta büyüdüğünde hoslanmazsa mutsuz olacak …rica ederim
Selin3434 elifbd benimkide 11 aylık diğer Kızımın 3 yasında falan deldirmiştim şimdi küpelerini bile değiştirmiyor bende anlamadan deldirmek istiyorum aslında siz İstanbulda mısınız
elifbd Selin3434 küçükken iyileşmesi daha kolay dediğiniz gibi acısını da yapılırken sonrasında hissetmiyor o yüzden bende düşündüm. İzmir’de yaşıyorum
Selin3434 elifbd arkadas aşağıda yazmış tek korkum eller mi çeker mi ondan korkuyorum istanbulda olsaydınız ben burada özel bi hastane de sordum diliyoruz dediler
ogretmenanne2024 elifbd ben 11 aylıkken deldirdim.coj pişman oldum çünkü eli sürekli kulagindaydi istemiyordu 1 ay taktik takmadik çıkardım. Kendi isteyene kadarda düşünmüyorum acikcasi🫣🥰
elifbd ogretmenanne2024 takı vs çok seviyor eller mi çeker mi bende düşünüyorum ama künye taktım hiç ellemedi o yüzden hiç bilmiyorum 😬
iipos elifbd ben de çok hevesleniyorum kulağını deldirmek için. 13 aylık oldu ama hiç yerinde durmuyor, o yüzden cesaret de edemiyorum. Bi yandan büyüse mi acaba diyorum ama küçükken hissetmiyoken deldirmek de mantıklı geliyor bilmiyorum 🥲
elifbd iipos maşallah kuzuya. Evet küçükken daha kolay atlatması bende öyle düşünüyorum ama bilemedim alışması daha kolay gibi unutuyor bi süre sonra
mamaisqueen elifbd bende deldirmeyi düşünüyorum. Deldirmeyen annelere de saygı duyuyorum ama bu bilgi, fikir amaçlı açılan postların altına yok “kendi bedeni” yok “istediği zaman deldir” gibi yorumları hiç anlamıyorum. Biz annesi olarak deldirmeyi uygun görmüşüz kimseden akıl istemiyoruz ki öneri istiyoruz. Ayrıca insan 20 yaşında yaptırdığı bir dövmeden bir piercingten de ileride pişman olabilir yani. Alt tarafı iki küçük delik ki genellikle kullanılmazsa kapanır gider.
elifbd mamaisqueen ahhhh tamamen içimden geçenleri yazmışsınız gerçekten. Çokkkta haklısınız… teşekkürler ☺️