sedatadik benim 6 aylık bebeğim var. Doktorum zylnda kullanabilirsin dedi. Ama bunda ara verip adet olma yok sürekli kullanılıyormuş. İçinde renkli 4 tane tablet var onlar hormon içermiyormuş tamamen el alışkanlığını devam ettirmek amaçlıymış olursam o sırada lekelenme şeklinde regl olabilirmişim. Henüz başlamadım regl olmayı bekliyorum. Çok yan etki yaparsa diye korkmuyor değilim ama her ay korku yaşamak ya da bir kaza olma olasılığı beni çok yıpratıyor