Kızlar bebeğim 3 aylık oldu bugüne kadar eski model bi ana kucağı kullanıyorduk kuzenimden kalma çok da kullanmadık diye almadım şimdi de dedesi ana kucağı tipinde bi salıncak aldı ama çok büyük kurduğun yerde kalıyor. Şu yeni model mamma falan marka ana kucağından alsam diyorum ama 6 aya kadar diyor 6 aydan fazla kullanan var mı alsam 2 yaşına kadar falan kullanır mı yoksa 3 ay için parad vermeyeyim mi?