nur3472 daha öncesinde hiç konuşma yapmadınız mı. Yani bu konu hakkında anlatıp konuştunuz mu?
Sen artık büyüdün. Çişin yada kakan gelince bana söyle birlikte tuvalete gidip yapalım. Kaka çişe bay bay diyelim onları annesinin yanına gönderelim. Bezi bebekler takar bak sen artık kocaman oldun parka gidiyorsun top oynuyorsun vs vs konuşma yapmalısınız. Bunlara eğitimden önce başlamak çok faydalı oluyor. O bilinç oluşuyor içselleştiriliyor çocukta. Üç yaşında olmuş artık. Burdan geri dönmeyin sabırla devam edin. Yaz gelmeden alışır. Çok güzel kitaplar var bununla ilgili. Onlardan yardım alabilirsiniz 🌸