kivancbera17 Biz de ilk çocuklu tatile oğlum 14 aylıkken çıkmıştık. Mustela’nın güneş kremini kullanmıştım. Genel olarak Mustela ürünlerinden memnunum ben. Şapka mutlaka alın. Ben mayo giydirmiştim, hem denize girerken hem de kumda oynarken iyi oluyor. Oynaması için mutlaka 1-2 tane sevdiği oyuncaklardan alın. Biz Ekim ayında gittiğimiz için yanıma yelek de almıştım, plajda çok işime yaramıştı. Yedek kıyafeti fazla almıştım çünkü çabuk ve çok terleyen bir bebekti. Biz denize girerken oturma yeri olan deniz simidiyle sokmuştuk, rahattı.