barisinannesi35 benim kızım 30 aylık. Sizin bebeğiniz gibi doğdu doğalı uykusu çok kötü. Yenidoğanken bile uyumazdı, 30-40 dk kesik kesik uyurdu. Emerken gecede 10-15 kez kalkardı. Emzirmeyi bırakınca düzelir dediler, biraz düzeldi gibi oldu 1-2 kez kalkıyordu, sonra diş çıkardı gene bozuldu. Sallayarak uyutuyorsun destekli uyuyor o yüzden uyanıyordur dediler. Kızım kendisi ramazan bayramında ben kendim uyucam sen yanıma yat dedi, sallamayı bıraktım. Gene düzeldi gibi oldu, sonra gene bozuldu. Yanına yatıp uyutuyorum, karnı tok, bezi temiz, odası sıcak, kolayca da uyuyor ama gene kalkıyor gene kalkıyor. Mesela 9 buçukta uyuttum 12 buçukta gene kalktı. Gene uyutuyorum, 1 buçukta gene kalkıyor. Artık uykusuzluğa dayanamıyorum eşimle aramızda yatırıyoruz. Damlayı ben de çok uykusuz ve çaresiz olduğum dönemde denedim. Uykuya dalmasını kolaylaştırıyor ama normalde uyandığı saatlerde gece gene uyanıyor . Yani damlayı verince çocuk 6-7 saat uyumuyor . Benim kızım uykuya nispeten kolay dalıyor, 15 dk da falan uyur. Bazen uzadığı da oluyor ama gene de iyi. Damla da bir işe yaramıyor yani. Tamamen huy bu, benim kızım gece uyanmayı doğdu doğalı huy edindi. Ne yapsam gece gene kalkıyor . Bu ara gece uyanmaları yine arttı. Mesela uykuya dalarken yüzümü elinin arasına alıp uyuyor. Bu sefer de ona taktı kafayı. Valla uyuyan çocuk uyuyor her türlü, uyumayana da her şey bahane oluyor