kucukgel1nn uykusu ya adamda bir huy var yastığa başını daha koymadan uyuyor eğer yatay pozisyondaysa 2 dk içinde horlama sesi geliyor hep balkonda oturuyoruz bu yüzden az çocuklarla ilgileniyor yanlarında uzanıp oynuyor 3 dk sonra çocuklar sesleniyor baba kalk diye ve bir de ağır ki uykusu çocuklar küçükken bu ağır uyku gitmişti çok hafiflemisti gece kalkardı sürekli ben demesem bile şimdi büyüdüler ve 3. Bebemizde var ama aşırı ağır uykusu var yastıkla boğup olduresim geliyor yanlış anlaşılmasın kalk deyince kalkıyor ama uyku sersemi oluyor en büyük aktivitemiz balkonda kahve içmek o zaman uyuyamiyor çünkü hemen diyor aşkım bir kahve yapayım içelim hadi ki laf etmeyeyim 😂