Linamom1 bizim doktorumuz sarmadı bile , kakası 2. Gün geldi üstüne sıcak olduğu için çok ağladı, batikonla sıkarak uzaklaştırıcaksın demişti onuda yapınca baya ağladı başka hiç bir şey yapmadık. Her bez değişiminde sarı kantaron yağı damlatıyorduk 6-7 damla o kadar