Hastaneler iki yaşından önce yapmıyor galiba belli bir yaş sınırı olduğunu duydum Pursaklar devlet hastanesinde bir doktor var yetişkin genel cerrahi bölümünde ismini tam hatırlamıyorum Sevda Sevde gibi bir ismi vardı o doktordan çok fazla kişi memnun hepsinin bebeği de küçük