durbakalim bluemomjean 2 uyku yapıyoruz,2 gün öncesine kadar ilk uykusunu uzun uyumaya başlamıştı çok mutlu olmuştum .Çünkü baştan beri oğlum 30 dk uyurdu , 2 gündür yine bozuldu.Üstelik ağlayarak uyanıyor ve hemen sakinleşmiyor.Gece uykusuna geçincede belirsiz vakitlerde aniden ağlayarak uyanıyor oturuyor yatakta🤷♀️9 ay 5 günlüğüz 3 ana öğün yiyor bazende 1 ara öğün
bluemomjean durbakalim aşağı yukarı aslında bunlar oluyor demek internette boşuna psikolojimizi bozuyorlar ya 🙏🏻
lenakor bluemomjean 9 ay 17 günlük gündüz 2 uyku yapıyor 2 öğün veriyorum çok yiyimli değil mamayı daha çok istiyor iki taraflı dönüyor oturuyor ayağa kalkma sürünme emekleme yok hiç dişi çıkmadı bababab dededede mamamana namnamnam diyor ama bilinçli değil ses çıkartıyor alkış ve çak yapıyor bi ara gel gel yapıyordu bayadır yapmıyor işaretle gösterme yok adına da 10 kere seslenirsem 1 kere falan anca bakıyor instada görüyorum çocuk neredeyse profesör milli sporcu olacak bende bazen takıyorum geri kalmış gibi hissediyorum her çocuğun gelişiminin aynı olmadığını bilsem de bazen neden benim kızım yapmıyor diyorum maalesef :(
bluemomjean lenakor ben de öyleyim motor becerisinde geri mi kalıyor yapamıyor muyum diye ağladım durdum ama sonunda kendime geldim anneme sordum sen emekledin mi sanıyorsun ki çocuktan bekliyorsun dedi 😂😂😂 keyiflerine göre demek ki
kkelemcisoy Ya kızlar 9 ay 22 günlük hala dişi yok, 10 gün önce doktor şişmiş gelmek üzere dedi sürekli kulak tutuyor huzursuz ama hala çıkmadı, herkesin 3-4 diş çıkmış şimdiden nasıl bişey anlamadım
twinmom5450 kkelemcisoy 9 ay 6 günlüğüz ikizler kızımda yok oğlumda da yoktu bu sabah alt dişin iğne ucu kadar yeri elime geldi keskin baktım kanamış gibi galiba patlıyor merak etmeyin geç çıkması daha iyi derler hep