Dün çocuk doktoruna kontrolümüz vardı her şeyi normal çıktı kilo alımı vesaire ama ben eve gelince kafasında sanki düzlük fark ettim gibi doktora sordum mesaj attım hafif düzleşme var düzleşme kafa yastığı alabilirsiniz dedi. Neyse bugünde fark ettim ki sol tarafa çok çevirmiyor kafasını sağa bakıyor hep çeviremiyor değil çevirmiyor ama ben telefonla konuşurken veya sesli bir oyuncak falan olunca çeviriyor parmağımı takip ediyor internetten baktım tortikolis yazıyor ama boynunda kitle olması lazımmış baktım yok başı eğri dururmuş allaha şükür normal ama için rahat etmedi doktora da yazmak istemiyorum bir dahaki muayene 2 ay 10 günlükken olacak kalça testi için şimdi sürekli döndüğü tarafa havluyu rulo yapıp koydum dönmesin diye. Çok pimpirikli bir anneyim araştırıyorum ve biliyorum kötü bir şey çünkü orda ne yazarsa insan kendi çocuğunda var zannediyor. Tortikolis belirtilerine baktım kimisi var kimisi yok içim içimi yiyor kendim anne olmadan da böyleydim hasta olunca bi konuda hemen araştırıyordum galiba hastalık anksiyetesi var bende Ama anneler olarak bazılarımız aynıyız bence yalnız değilim