kevsii ne hissettiğini çok iyi biliyorum ben de aynı şeyleri yaşadım çıkaracağım zaman kapının önünde bas bas bağırıyordu tüm apartman inliyordu bu yüzden dışarı çıkmaya korkar olmuştum ,ama hemen hemen her gün çıkardım az da olsa karnını doyurup altını temizleyip öyle çıkıyordum kucak isteyince eve geliyordum çok uzaklaşmıyordum ev çevresinden şu an 8 aylık ve artık dışarı çıkacağımız zaman biliyor sessizce gülüyor bekliyor çıkarken 4. Aydan sonra düzeldi diye hatırlıuorum algıları açıldıkça anlıyor ve daha kolaylaşıyor biraz zaman yani🥹🫶🏻