9 aylık bebeğim yaklaşık 7 aydır geceleri 2 saatten uzun uyumuyor. Sürekli uyanıyor ve sürekli emmek istiyor.
5 aylıkken diş çıkarmaya başladı, hâlâ devam ediyor. Bu süreçte uyku eğitimi de veremedim. Önceden emzik alıyordu, artık onu da tamamen reddediyor. Memeden ayırdığım an çığlık çığlığa ağlıyor. Ne onun uykusu kaldı ne benimki.
Son 1 aydır yemek de yememeye başladı, ağzını kilitliyor. Diş jelleri, soğuk diş kaşıyıcıları hiçbir işe yaramıyor. Gerçekten çok zorlanıyorum. Benzer şey yaşayanlar varsa önerilere açığım