aksutuce Kızlar ek gıdaya 5. Ayda başladık gayet güzeldi . 7 .aya girince bir şey oldu . Yemiyor ağlıyor . Böyle olan varmıydı . Nasıl düzeldi.(Bız4.ayda diş çıkarmaya başladık şuan da da 6 dişi var)
aksutuce 00998 bayadır çıkarıyoruz diş ama . Düzelir mi ki. Ne güzel yiyordu . Şimdi hazırlıyorum ağlıyor verıyorum ağlıyor . Mama sandalyesine oturmak bile istemiyor . Mama istiyor