ipekduru7 Kızlar geçende yazmıştım çok şükür evimizi aldık mutfağım kaldı geriye. mutfağım şuan bu şekilde chatgptye de böyle ada mutfaklı tarzda yaptırdım ve kahve köşesi yaptırdım . Bunun maaliyeti sizce ne olur Ankastre seti de değiştiricem . Masa iptal edip direkt ada mutfağı masa gibi kullanmayı düşündüm . Sizce mantıklı mı ? Aranızda mutfağını yenileyenler var mı yorumlarsanız sevinirim
anonimomss ipekduru7 dolap tezgah ada vs hepsinin paket şeklinde satıldığı yerler oluyor ikea Koçtaş vb. cok çok güzeller. Ustayla uğraşılmıyor bi de çoğu zaman istediğin şeyi yaptıramıyorsun
-sevimlipolyanna- Bacım maliyetini biz nerden bilelim onu anlaştığın usta söyliycek malzeme kalitesine göre değişir bu 😂
ipekduru7 -sevimlipolyanna- tam maliyetini sormadım zaten tahmini eğer mutfak yaptıranlar varsa bu yıl nasıldır fiyatlar diye
Marianne ipekduru7 tezgah için seçtiğiniz malzemeye bağlı fiyat değişecek. Porselen mi düşünüyorsunuz?
ipekduru7 boncuk_29 bizim burası küçük bi yer 250-300 bitirirler diye düşünüyorum tanıdık genelde yapan yerler . Tabiiki İstanbul veya Ankara gibi yerlerde çok daha pahalı olabilir
ipekduru7 boncuk_29 annem yılbaşından önce 66 ya tezgah hariç mutfağını bitirdiler . Tabii bu sene zam gelmiş ama yine büyük şehirler kadar pahalı değildir .