KendiEvimdeDeplasmandayim 2025mucizem bende ikisi de var. Oturağı banyoda kullanıyorum devamlı yemek yedirmek için uygun değil bence özellikle büyüyünce. Mama sandalyesi şart bence
2025mucizem KendiEvimdeDeplasmandayim Teşekkür ederim ben de biraz kararsız kalmıştım çogu mama sandalyesi demiş
eymenku 2025mucizem oturak değilde oturağa benzeyen minder tarzı bişey vardı onu kullandım biraz ama mama sandalyesi daha iyi bence
sancarmom 2025mucizem mama sandalyesi tabiki 19 aylık olacak hala durmadığında içine koyuyorum biraz iş yapıyorum mutfakta ve biz masada yemek yerken oda onda oturup bizim hizzamızda olunca duruyor