cnuryasar Kızlar bat dündü. Öğlen kaset test yaptım erken gebelik olanlardan değil. Negatif çıktı. Ama inanılmaz bir bulantım var 5-6 gündür. Acaba erken mi yaptım? Ne zaman doğru sonuç verir acaba. Kızımda öğrendiğimde bat gününde öğrenmiştim
Tazeanne68100 cnuryasar ilk idrarla yapsaydın belki silikte olsa varsa çıkardı ben 2 gun geçince silik cizgiyle öğrenmiştim
cnuryasar Evet bugünde akşama doğru yaptım gene negatif. Bence mevsimsel falan arada birkaç gün oynuyor. Çünkü kızımda direkt silik çıkmıştı gecikmemiştim bile henüz.