Denizmun06 Kızlar merhaba. 41 günlük kızım sütüm kesildiği için aptamil mama veriyorum. Fakat doyamadığı icin 3 saatte bir 120 cc veriyorum. Sizce ne kadar olmalı? Ayrıca uykuya dalma sorunumuz var. Uyumuyor bu aralar. Bu anlamda tecrübeli anneler bana yardımcı olabilir mi?
Alya_3005 Denizmun06 bizim doktorumuz sınır koymayın demişti bebek ne kadar istiyorsa siz o kadar verin belli aya kadar zaten kilo alımı hızlı oluyor sonrasında duraksıyor ve hastalık emekleme hareketlenme sürecinde daha da azalıyor Kısacası obez olur düşüncesine de kapılmayın bebeğiniz ne kadar istiyorsa siz o kadar verin bebek zaten doyduğunda kesinlikle almaz mamayı
Masalimmm Denizmun06 canim daha cok kucuk ne 3 saati?? benim kizim 7 aylik daha 3 saatte bir veriyorum zor dayaniyo yazik gunah. 2 saatte bire düsür onu 90 ver.
Mirayimran Denizmun06 saati ve cc miktarı çok fazla değil mi bana mı öyle geldi ? Biz o günlerde 60 cc içiyorduk bide emziriyordum bazen 30 cc ama şimdi bile 120 hiç vermedim tek öğüne 40 günlük bebeğe fazla bence
Zynp112 25 gunluk 60 -50 cc veriyorum 3 saatte bir ama yenidogan hemşireleri de 3 saatte bir ilk dogdugunda 30 cc veriyo zaten dogdugu ilk 3 4 gun midesi cok kucuk oluyo
Masalimmm Zynp112 25 gnluk bebege neden 3saatte 1 veriyosunuz kim soyledi bunu yapmanizi ? acliktan kan sekeri düsebilir allah korusun bilmiyomusunuz bunlari. 2 saatte 1 vermelisiniz. arastirin bi.
Mirayimran surahasans hmm maşallah demekki kilo bazlı yedikleri paralel çünkü 1 aylıkken hiç 100 cc vermedim 30/50/60 bu şekilde
BirVeraAnnesi35 Denizmun06 ben 2 aylığa kadar 2 saatte bir 60cc veriyordum ama bebeğe göre değişebilir belki
Minikfasulyemmetehan Denizmun06 120 CC çok fazla o yüzdende huzursuz olabilir biraz daha düşünün bence
limonlukarpuzzz Denizmun06 ne yapiyorsunuz siz bebeğinizin karaciğerle böbreği ne durumda çok merak ediyorum 🤦 o bebek doyduğunu bilmez sizde ağladikça mamayi veriyorsunuz sanirim ama bebekler sadece açken ağlamaz. Bi priblemi olduğu içinde ağlar. Bence siz o mamayi azaltin karaciğer ve böbrek yetmezliği yaparsiniz çocuğu yazik. Benim kizimda 45 günlük ve iri bir bebek olarak geldi dünyaya 4.500 gramla suan 5.500 kiloda ama ben 60 cc mama ile doyuruyorsam oda doyar.
Sevgilimmm limonlukarpuzzz karaciğerle böbreği n durumdadır diyerek anneyi neden tedirgin ediyorsunuz böyle bir ortamda 😒 benim bebeğim de 35 günlük ve doktor 120 cc ye kadar içebilir dedi. Ama ben 90 cc veriyorum. Doyduğu zaman zaten almıyor ve susuyor. Bence anneyi tedirgin edip kafasında soru işareti bırakmayın.
limonlukarpuzzz Sevgilimmm ne sacmaliyorsun ? Toz pembemi gostereyim size dunyayi oyle demesem her agladiginda yine mama vermeye devam edecek. Sana onu diyen doktorda acaba diplomasini nerden aldi. 41 günlük bebekten bajsediyoruz vee gun icinde yedigi totaldeki mamaya bakarsak 2 yasindaki cocugun yiyebileceği mamayi yiyor! Yapmayin allah aşkina cocuk agliyor diye mamalari dayiyorsunuz. Çocuk sadece yemek istemiyor sizi özlüyor olabilir. Kokunuzu özlüyor olabilir kotulugunee konusmuyorum kii yedirmeyin o kadar diyorum benim kizim bu kiloyla doyuyorsa oda dogar
Hira-Mina Bana miktarı fazla gelmedi de belki üç saate verdiğiniz için öyle oluyordur iki saate indirip 90 cc bi deneyin o zaman da huysuzsa hala başka bir derdi vardır belki