Kızlar emzirmeyi bıraktık bugün 4. Günümüz ama gece çok sık kalkıp emen bi cocuk olduğu için geceleri hala kalkıyor meme diye ağlıyor eskiye göre daha az tabiki ama acıktığı için mi istiyor sizce özellikle sabaha doğru acıktığı için kalktığını düşünüyorum yatmadan önce süt veya yoğurt vermeli miyim yada devam sütü mü vermeliyim siz nasıl yapıyorsunuz?