Kızım bugün tam 8 aylık oldu hanımlar. Bi süredir bu sorunu yaşıyoruz. Sabahları 7-8 arası kalkıyor daha erken kalktıgı günlerde oluyor ama genel olarak 7-7bucuk ta uyanıyor. 3 saat sonrasında misal 7de uyandı 10da ilk uykusunu yapıyor 1 saat uyuyor ve bu uykuya geçmesi hem kolay hem kısa sürüyor. Ama bir sonraki uykusuna bir türlü geçiremiyorum ya gerçekten cok yoruldum artık. 10da uyuyor 11 de uyanıyor ilk uykusu, ikinci uykusunada 2-2bucuk gibi geçmesi lazım ama yok uyumuyor inat ediyor direniyor ben sonrasında yine deniyorum mesela öğlen 2 de uyumadı 3 gibi birdaha deniyorum uyutmayı ama yok yok yok… akşama kadar öyle böyle inat ediyor bu sefer akşamda 6bucukta uyuyor artık memede bayılıyor resmen. İlk uykusuna bu kadar kolay geçiyorken ikincisinde ne sorun oluyor ya herşeyi aynı yapıyorum hatta farklı farklı yollar de denedim ama yokkkk