iremm58 yok ben gurbetteyim herşey bana kalıyor eşim çocukla ilgilenir ben iş yemek yaparım ama o da oturup oyun oynamaz kitaplara felan hiç bakmıyor zaten kalkıp birşeyleri kurcalama derdinde bazen tv den çok zorda kalınca küçük kurbağayı açıyorum sevimli dostların 20 dk felan sonra kapatıyorum